Cum prevenim durerile de spate?

15 Iulie 2014


Cum prevenim durerile de spate?

 

Stiati ca intre 60-90 % din populatia lumii pare sa sufere ocazional de dureri de spate sau dureri ale regiunii lombare? De multe ori ignorate, durerile de spate pot fi de origine musculara, nervoasa, articulara sau osoasa, furnizand informatii esentiale despre starea generala de sanatate a organismului.

Indiferent de natura lor, exista cateva mici obiceiuri, pe care le putem urma in viata de zi cu zi pentru a preveni aceste probleme:

-exista perioade in viata cand ne ingrasam usor. Actionati cand simtiti aceasta tendinta si contracarati cu mult sport, atentie la dieta si o atitudine pozitiva, intrucat excesul de greutate solicita suplimentar coloana vertebrala.

-faceti sport cu regularitate pentru a intari musculatura dorsala si abdominala. Niste muschi puternici joaca un rol esential in mentinerea sanatatii coloanei vertebrale si te pot ajuta sa reduci durerile articulare.

-dormiti pe o saltea adaptata la morfologia dvs si care nu va provoaca discomfort; alegeti duritatea in functie de varsta si de starea spatelui dvs. Tot legat de felul in care dormim, recomandat e sa dormim pe o parte, cu o perna intre genunchi, sau, daca alegem sa dormim cu fata in sus, cu perna sub genunchi.

- deveniti constient de postura dvs atunci cand conduceti, cand sunteti la birou, cand mergeti etc. si reglati-va de fiecare data coloana. E drept ca e mai greu la inceput, dar daca o sa va urmariti o perioada in mod regulat, acest lucru va deveni obisnuinta.

-cand aveti de dus un bagaj sau o sacosa grea, tineti-o cat mai aproape de corp, cu cat greutatea e mai departe de corp, cu atat supune coloana la eforturi mai mari.

-atunci cand trebuie sa ridicati ceva greu de jos, evitati sa-l ridicati stand aplecat. Ghemuiti-va, ridicati-va  ajutandu-va de forta picioarelor si pastrand spatele drept, apoi, in picioare fiind, rotiti-va pentru a va indrepta spre locul unde trebuie pus obiectul.

-evitati tocurile inalte si pantofii plati.

Importanta este si nutritia, mai ales alimentele bogate in calciu, vitamina D si Omega3. Insa, de multe ori, avem nevoie de cantitati foarte mari pentru a acoperi necesarul zilnic, astfel incat noi va recomandam o solutie rapida si la indemna -  Roboflex:

  •  sprijina sanatatea coloanei vertebrale, a spatelui, a articulatiilor si  muschilor;
  •  normalizeaza activitatatea nervoasa;
  • in cazuri de disconfort al coloanei vertebrale (la nivelul zonelor cervicala, toracala, lombara, sacrala s.a.)  si al spatelui, in special, ca si la nivelul articulatiilor si al muschilor, in general;
  • in cazul intepenirii sau rigidizarii coloanei vertebrale si a spatelui;
  • ajuta  normalizarea densitatii minerale osoase, mai ales la femei aflate la menopauza;
  • Recomandam acest supliment atat persoanelor sanatoase, persoanelor care fac sport cat si celor cu nevoie ridicata de absorbtie a magneziului pentru sustinerea unei activitati normale a muschilor si nervilor.

 Bucura-te de un spate frumos si sanatos!

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook.

 

descoperă beneficiile suplimentelor Good Days Therapy

Alte articole care te-ar putea interesa

Ai o întrebare? Suntem aici!

Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor Good Days Therapy!

Pentru informații, sfaturi personalizate și comenzi telefonice, apelează:

+40 724 58.27.69

+40 751 29.33.69

+40 762 61.92.46

*Luni - Vineri, 10:00 - 18:00, tarif normal

**În cazul în care toți specialiștii noștri sunt ocupați, vom reveni cu un telefon în cel mai scurt timp posibil.