3%
EXTRA DISCOUNT  la plata cu  CARDUL
Livrare gratuită în ţară de la 150 lei Livrare gratuită în Bucureşti de la 75 lei

5 modalitati prin care sa normalizam nivelul de colesterol

06 Ianuarie 2015


5 modalitati prin care sa normalizam nivelul de colesterol

A trecut si perioada Sarbartorilor, cu mese imbelsugate, si stomacuri indestulate. Atat de indestulate, incat nivelul colesterolului a depasit cu siguranta limitele tolerate de organismul nostru.

Iata cum putem sa re-aducem colesterolul in limite normale si sa revenim in forma cat mai repede:

1.Dieta pentru reducerea colesterolului

Dupa cateva zile pline de mancaruri grase si proteice, acompaniate de carbohidrati “dulci” din cozonac si prajituri, e timpul sa dam o binemeritata pauza organismului.  Consumati cat mai multe fructe, legume  verzi, foarte bune datorita efectului lor de reducere a colesterolului rau: anghinare, varza de Bruxelles, broccoli, andive, salata verde, spanac etc. Foarte indicate sunt si alimentele bogate in acizi grasi Omega 3, eficiente in reducerea colesterolului crescut: ulei de rapita, avocado, nuci etc. Alimentele bogate in fibre trebuie sa fie inima meniului: fibrele actionează precum un burete care absoarbe grasimea nociva din sange in tractul digestiv, de unde sunt eliminate ulterior.

Binenteles, pentru ca dieta sa aibe efect, trebuie sa evitati prajelile, dulciurile si alcoolul.

2.Ceaiuri ce scad nivelul colesterolului

Foarte benefice in acest sens sunt: ceaiul verde, ceaiul de anghinare, de frunze de dafin, de ghimbir, de mesteacan sau de patlagina.

3. Nici o zi fara sport

Chiar daca salile sunt inchise sau trebuie sa infruntati munti de zapada, nu renuntati la activitatea fizica. Puteti ajuta la curatenie, puteti face cateva exercitii in intimitatea locuintei, sau puteti face o plimbare in parc, admirand totodata peisajul alb de poveste. Practicarea regulata a unui sport ajuta la cresterea colesterolului „bun“ HDL. 30 de minute de sport pe zi, te scapa de doctorii, intrucat miscarea conduce la o crestere a valorii HDL din corp cu pana la 10%, protejand astfel atat inima cat si vasele de sange.

4. Relaxeaza-te

Se stie ca nivelul colesterolului rau creste atunci cand suntem furiosi sau stresati. Iar mesele prea bogate de Sarbatori, bogate in proteine, ne fac mult mai irascibili si iritabili. Incearca cateva tehnici de respiratie profunda abdominala, sau cateva posturi de yoga, exercitii de tai chi, chi kung sau pilates. Dat fiind faptul ca se pune mare accent pe concentrarea asupra respiratiei, aceste tehnici va vor ajuta sa va calmati spiritul, si, totodata, sa reglati nivelul colesterolului.

5. Inocell, aliatul tau de incredere pentru combaterea colesterolului “rau”

Rezultat al unor cercetari stiintifice si studii clinice realizate pe parcursul a peste douazeci de ani, Inocell  sustine sanatatea celulelor, detoxifiaza, protejeaza si regenereaza ficatul si  participa in procesul detoxifierii sangvine. Astfel, ajuta la normalizeaza nivelului de colesterol, curatand depunerile de pe vasele de sange, perfect pentru o cura rapida de detoxifiere dupa mesele bogate de Sarbatori.

Bucura-te de un An Nou, plin de energie, sanatate si vitalitate!

 

 

 

descoperă beneficiile suplimentelor Good Days Therapy

Alte articole care te-ar putea interesa

Ai o întrebare? Suntem aici!

Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor Good Days Therapy!

Pentru informații, sfaturi personalizate și comenzi telefonice, apelează:

+40 724 58.27.69

+40 751 29.33.69

+40 762 61.92.46

*Luni - Vineri, 10:00 - 18:00, tarif normal

**În cazul în care toți specialiștii noștri sunt ocupați, vom reveni cu un telefon în cel mai scurt timp posibil.