3%
EXTRA DISCOUNT  la plata cu  CARDUL
Livrare gratuită în ţară de la 150 lei Livrare gratuită în Bucureşti de la 75 lei

Cum sa evitam abuzurile alimentare de Sarbatori?

03 Decembrie 2014


Cum sa evitam abuzurile alimentare de Sarbatori?

            

               De Sarbatori, cand masa e imbelsugata si mirosul de cozonac  iti gadila simturile, e greu sa mai tii cont de obiceiurile sanatoase, la care ai muncit cu greu sa le deprinzi de-a lungul timpului.  Mai trisezi, mai rontai intre mese, nelasand timp metabolismului sa-si faca treaba, vinul sau sucurile carbogazoase iau locul apei, rudele te indeamna pline de ospitalitate sa incerci din toate bucatele, facand niste asocieri alimentare greu de suportat chiar si daca ai stomacul tare. In aceste conditii, sa nu te mire daca te vei trezi cu un surplus de kilograme, sau te vei “imbogati” cu o toxiinfectie alimentara, o indigestie, sau ,de ce nu, cu o alergie?

          Iata ce putem face pentru a preveni excesele alimentare de Sarbatori, si pentru a ne bucura de aceste momente frumoase, fara a abuza de organismul nostru:

-Suntem de acord ca destul de greu sa te abtii de la a manca bomboane de pom, cozonac sau prajiturile casei. Pana la urma, acestea ne aduc aminte de copilarie. Intrebarea e cum sa mananci dulciuri fara sa-ti epuizezi organismul si fara sa-ti creezi o dependenta?  Zaharurile se digera direct in intestinul subtire, ceea ce inseamna ca  o masa copioasa, completata cu un desert la fel de copios, va rezulta in fermentatie, gaze, balonare si alte neplaceri. Mananca dulciuri, daca nu te poti abtine, insa mananca-le la o masa separata. De asemenea, poti opta pentru un supliment ce te va ajuta sa reglezi nivelul de zahar din sange.

-chiar daca sucurile aluneca mai usor pe gat decat apa, nu uita sa te hidratezi suficient. Mancarurile foarte sarate si alcoolul deshidrateaza corpul. Acest obicei te  va ajuta si sa-ti reglezi apetitul, intrucat de multe ori avem tendinta sa mancam mai mult sau sa rontaim intre mese, de sete, si nu de foame. Incearca sa ai o pauza de 5 ore intre mese, si in acea pauza sa bei cat mai multa apa.

-Fa totusi miscare! Chiar daca salile de fitness sunt inchise sau vremea de afara nu e cea mai potrivita pentru un jogging in parc, fa miscare in casa: ajuta la curatenie, la prepararea hranei sau poti chiar sa incerci cateva exercitii acasa. Miscarea ajuta la stimularea arderilor metabolice.

-Gustul hranei de acasa e atat de ispititor, incat avem tendinta de a manca mai mult atunci cand suntem acasa si de a combina alimentele in mod gresit, astfel incat, dupa zilele de Sarbatori, ne simtim obositi, somnorosi si greoi. Iti recomandam sa iei si un protector hepatic, pentru a stimula digestia si arderile metabolice.

           Iti recomandam Inocell, un supliment brevetat de Inozitol si IP6 (Inozitol hexafosfat) imbogatit cu vitamina C si seleniu organic care, prin efectele lor sinergice, contribuie la detoxifierea, protectia si regenerarea activitatii ficatului. Dupa cum stim, ficatul este uzina organismului, asigurand peste 500 de functii in organism. Excesele alimentare obosesc ficatul, astfel ca digestia si celelalte functii sunt incetinite. Inocell ajuta la normalizarea nivelului de colesterol, regleaza  nivelul de trigliceride si  nivelul glicemiei. Este foarte indicat persoanelor cu tract digestiv iritabil si cu intoleranta la gluten, pentru regenerarea, protectia si detoxifierea ficatului.

Bucură-te de clipele frumoase de sărbători alături de familie, fără disconforturi digestive!

 

descoperă beneficiile suplimentelor Good Days Therapy

Alte articole care te-ar putea interesa

Ai o întrebare? Suntem aici!

Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor Good Days Therapy!

Pentru informații, sfaturi personalizate și comenzi telefonice, apelează:

+40 724 58.27.69

+40 751 29.33.69

+40 762 61.92.46

*Luni - Vineri, 10:00 - 18:00, tarif normal

**În cazul în care toți specialiștii noștri sunt ocupați, vom reveni cu un telefon în cel mai scurt timp posibil.