3%
EXTRA DISCOUNT  la plata cu  CARDUL
Livrare gratuită în ţară de la 150 lei Livrare gratuită în Bucureşti de la 75 lei

Cum sa-ti protejezi articulatiile cand faci sporturi de iarna

09 Ianuarie 2015


Cum sa-ti protejezi articulatiile cand faci sporturi de iarna

Odata cu ninsorile, amatorii sporturilor de iarna iau cu asalt partiile, experimentand sporturi precum schiul, snowboard-ul, patinajul sau clasicul sanius. Insa foarte putini constientizeaza riscurile la care se expun, si  impactul pe care aceste sporturi le pot avea pentru articulatii.

In acest articol vom puncta cateva metode de protectie a articulatiilor, pentru a evita eventualele dureri musculare, accidente sau entorse.

1.      Incalzeste-ti articulatiile: este necesar ca, inainte “sa te dai” pe partie, sa faci cateva exercitii pentru incalzirea articulatiilor si pentru amplificarea mobilitatii. Foarte indicat este sa faci si un dus cald inainte de a te lansa pe partie, pentru a incalzi articulatiile. Atat dusul cald, manevrele de auto-masaj si exercitiile de incalzire lubrifiaza articulatiile si „pun sangele in miscare”, imbunatatind circulatia la nivelul muschilor.

2.      Investeste intr-un echipament complet de protectie: de la casca pana la armuri complete, protectii pentru incheieturile de la maini si de la picioare care sa “tina” bine articulatiile. De asemenea, e bine sa prevenim patrunderea umezelii prin imbracaminte sau incaltaminte, intrucat umezeala favorizeaza durerile articulare.

3.      Nu sari peste exercitiile de stretching de la final,  ce ajuta inima sa revina mai usor si mai sigur la ritmul normal, previn ametelile si cresc mobilitatea articulara.

4.      Delecteaza-te cu un masaj suedez/ terapeutic dupa o zi de schi – iti va relaxa musculatura, va elimina contracturile si va avea un efect benefic asupra articulatiilor.

5.      Ajuta-ti articulatiile, folosind suplimentele potrivite: sporturile extreme storc organismul de vitamine si minerale, afectand, in timp, articulatiile. Iar daca ati suferit in trecut entorse sau luxatii, suplimentarea devine obligatorie.

 

In acest sens, va recomandam Celadrin™ Extract Forte, singurul supliment natural, pe baza de acizi grasi esterificati obtinuti din uleiuri vegetale, recomandat de catre Federatia Internationala de Medicina Sportiva (FIMS). Celadrin™ Extract Forte ajuta la formarea  lichidului sinovial, la lubrefierea articulatiilor, care vor merge…ca si unse. Este un produs  ideal pentru sportivii amatori sau de performanta, pentru protectia zilnica a articulatiilor si muschilor in cazul suprasolicitarii lor sau pentru recuperarea dupa accidentari ale tendoanelor si ligamentelor. Produsul este indicat atat pentru preventie, sprijinind mobilitatea si sanatatea articulatiilor, a coloanei vertebrale si a muschilor si  pentru formarea de colagen (ce asigura functionarea  corespunzatoare a sistemului osos si a ligamentelor), cat si in cazuri de suprasolicitare a aparatului locomotor. Produsul poate fi utilizat impreuna cu Celadrin™ Unguent Forte folosit extern, care, prin masaj local, contribuie la detensionarea muschilor si articulatiilor incordate sau accidentate.

 Bucurati-va de adrenalina sporturilor de iarna, protejand articulatiile!

 

 

 

descoperă beneficiile suplimentelor Good Days Therapy

Alte articole care te-ar putea interesa

Ai o întrebare? Suntem aici!

Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor Good Days Therapy!

Pentru informații, sfaturi personalizate și comenzi telefonice, apelează:

+40 724 58.27.69

+40 751 29.33.69

+40 762 61.92.46

*Luni - Vineri, 10:00 - 18:00, tarif normal

**În cazul în care toți specialiștii noștri sunt ocupați, vom reveni cu un telefon în cel mai scurt timp posibil.