Remedii neobisnuite impotriva stresului

04 Aprilie 2014


Remedii neobisnuite impotriva stresului

Motto: “Stresul este un laborator de studiu care ne învaţă mereu cum să rezolvăm cu succes dificultăţile pe care le întâmpinăm în viaţăMerrill F. Raber

Eşti stresat/a? Ştim că internetul şi literatura self-help abundă în informaţii despre remedii anti-stres, unele referitoare la sfaturi spirituale, altele cu privire la ce să mâncăm sau ce exerciţii fizice să mai facem. Or, aceste lucruri necesitã timp şi o schimbare a stilului de viaţă, or timpul este tocmai ceea ce ne lipseşte. Aşa că în acest articol îţi propunem câteva trucuri mici, însă de efect, care îţi vor ridica cu siguranţă starea de spirit!

 

Indiferent că eşti stresat din cauza facturilor, a DVD-ului care nu mai funcţionează exact când ţi-e lumea mai dragă, a şefului tău căruia nu-i place culoarea fontului din prezentarea ta sau a căţelului tău care ţi-a ros toţi pantofii, important nu este ceea ce ţi se întâmplă, ci reacţia ta la ceea ce ţi se întâmplă. Poţi să râzi în sinea ta de cât de aiurit e soţul tău că şi-a lăsat şosetele în living exact când ţi-au venit ţie fetele în vizită, sau poţi să-i faci un scandal monstru din asta, determinând în corpul tău o invazie de hormoni ai stresului precum adrenalina şi cortizolul, care nu sunt tocmai buni pentru sănătate.

Aşa că uneori e mai bine să ai la îndemâna câteva trucuri simple, decât să încerci să iniţiezi peste noapte un program revoluţionar de schimbare a stilului de viaţă, care nu va face altceva decât să te streseze mai tare şi să te încarce cu o energie a insuccesului pentru că nu ai putut să-l duci până la capăt.

1. Sună un prieten

Acest lucru te va ajuta să te detaşezi emoţional de problemă, şi poate chiar să o găseşti mai amuzantă. Ce e sigur e că vei simţi o anumită descărcare. Nu ai nici un prieten disponibil să te asculte în acel moment? Nu-i nimic, ia o foaie de hârtie şi notează tot ce simţi.

2. Mănâncă un mic dejun sănătos

Dacă sari peste micul dejun, argumentând mereu că nu ai timp, metabolismul tău va încetini. Timpul acela care l-ai “pierde” dimineaţa cu micul dejun se “compensează” cu dureri de cap, iritabilitate şi stări emoţionale schimbătoare.

3. Râzi cu poftă

Vizionează o comedie, mergi la circ sau citeşte ceva care te amuză. Râsul scade nivelul de hormoni ai stresului în sânge, relaxează muşchii şi, să recunoaştem că ne face să ne simţim mai bine.

4. Dacă nu poţi să râzi, atunci plângi

Ideea e că trebuie să te debarasezi cumva de emoţiile negative, despre care taoiştii spun ca sunt cauza tuturor bolilor. Conform ultimelor studii, lacrimile ar ajuta la eliminarea toxinelor si a hormonilor de stres.

5. Fibrele te relaxează

Le găseşti în fructe, legume, cereale integrale. Nu numai că îţi fericesc sistemul digestiv, dar ele elimină toxinele şi stabilizează glicemia, ameliorând astfel schimbările emoţionale.

6. Lavanda şi menta ţin stresul departe

Fie că îţi vei lua un ulei de lavandă, sau vei prefera o pernă umpluta cu flori uscate de lavandă – efectul e acelaşi: brusc, te vei simţi translatat într-un câmp cu lavanda, iar mirosul puternic te va face să uiţi de griji. Doar închide ochii şi inspiră profund uleiul le lavanda sau de mentă, care are acelaşi efect liniştitor.

7. Schimbă perspectiva

Nu fii sclavul concepţiei conform căruia nimic nu funcţionează în viaţa ta. Scrie o listă cu lucrurile care s-au îmbunătăţit sau cu lucrurile pentru care eşti recunoscător. Focalizandu-te pe succes, vei atrage mai mult succes. Dacă vocea ta interioară te sabotează spunându-ţi “eu nu pot să fac asta”, contracarează imediat gândul acesta cu unul pozitiv: “sunt capabil să fac asta”.

8. Respiră adânc

De fiecare dată când îţi vine să ţipi sau eşti nervos şi nu te poţi controla... respiră adânc de câteva ori înainte să faci ceva ce vei regreta mai târziu. Dacă te focalizezi asupra respiraţiei, şi vei respira adânc, vei aduce mai mult oxigen în corp, te vei simţi mai conectat la momentul prezent, şi mai detaşat de situaţie. Astfel că vei putea să reacţionezi calm şi vei găsi soluţiile cele mai bune.

9. Pastila de relaxare

Ce spui de o pastilă magică care să alunge stresul? Hypnox® StressPro® este un supliment alimentar 100% natural, pe bază Lactium® (hidrolizat de proteină lactică) a cărei eficientă în combaterea stresului este demonstrată clinic. Este un important ajutor în combaterea stresului, a stărilor de anxietate şi epuizare psihică. Nu provoacă dependenţă, nu afectează concentrarea în timpul zilei ori capacitatea de a sofa!

Bucură-te de o viaţă fără stres şi aminteste-ti ca exista intodeauna o  lecţie in spatele oricarei situaţiei stresante!

 

 

descoperă beneficiile suplimentelor Good Days Therapy

Alte articole care te-ar putea interesa

Ai o întrebare? Suntem aici!

Îți mulțumim pentru interesul acordat produselor Good Days Therapy!

Pentru informații, sfaturi personalizate și comenzi telefonice, apelează:

+40 724 58.27.69

+40 751 29.33.69

+40 762 61.92.46

*Luni - Vineri, 10:00 - 18:00, tarif normal

**În cazul în care toți specialiștii noștri sunt ocupați, vom reveni cu un telefon în cel mai scurt timp posibil.